Buscar por Autor Ávila, V.
Mostrando resultados 1 a 6 de 6
Fecha de publicación | Título | Autor(es) | Tipo |
---|---|---|---|
2021 | CariesCare International adapted for the pandemic in children: Caries OUT multicentre single-group interventional study protocol | Martignon, S.; Cortes, A.; Douglas, G.; Newton, J. T.; Pitts, N. B.; Ávila, V.; Usuga-Vacca, M.; Gamboa, L. F.; Deery, C.; Abreu-Placeres, Ninoska; Bonifacio, C.; Braga, M. M.; Carletto-Körber, F.; Castro, P.; Cerezo, M. P.; Chavarría, N.; Cifuentes, O. L.; Echeverri, B.; Jácome-Liévano, S.; Kuzmina, I.; Lara, J. S.; Manton, D.; Martínez-Mier, E. A.; Melo, P.; Muller-Bolla, M.; Ochoa, E. M.; Osorio, J. R.; Ramos, K.; Sanabria, A. F.; Sanjuán, J.; San-Martín, M.; Squassi, A.; Velasco, A. K.; Villena, R.; Zandona, A. F.; Beltrán, E. O. | Journal Article |
2023 | Core cariology curriculum framework in Spanish for Latin American dental schools : development and consensus | Martignon, S.; Cortes, A.; Ávila, V.; Velasco, K.; Abreu-Placeres, Ninoska; Aranguiz, V.; Bullen, M.; Giacaman, R.; Malheiros, Z.; Pozos-Guillén, A.; Sampaio, F.; Fernández, C. E.; García, M.; González-Montero, M.; Gudiño-Fernández, S.; Neves Hugo, F.; Pardo-Silva, M. I.; Salazar, L.; Squassi, A.; Lucía Zarta, O. L.; Stewart, B.; Jácome-Liévano, S. | Journal Article |
2022 | How do dental practitioners, educators and students diagnose and manage caries risk and caries lesions? A COM-B analysis | Abreu-Placeres, Ninoska; Newton, J. T.; Ávila, V.; Garrido, L. E.; Jácome-Liévano, S.; Pitts, N. B.; Ekstrand, K. R.; Ochoa, E. M.; Martignon, S. | Journal Article |
2018 | Understanding dentists’ caries management: The COM-B ICCMS™ questionnaire | Abreu-Placeres, Ninoska; Newton, J. T.; Pitts, N. B.; Garrido, Luis Eduardo; Ekstrand, K. R.; Ávila, V.; Martignon, S. | Journal Article |
2021 | Validación intercultural del cuestionario COM-B ICCMS™ | Abreu-Placeres, Ninoska; Yunes Fragoso, Paula M.; Martignon, S.; Ávila, V.; Newton, J. T.; Pitts, N.; Ekstrand, K. R.; Garrido, Luis Eduardo | Conference Paper |
2017 | Who is using ICCMS : A comparison between students, teachers, and clinicians [conference paper abstract] | Abreu-Placeres, Ninoska; Newton, J. T.; Pitts, N.; Ekstrand, K. R.; Ávila, V.; Jácome, S.; Restrepo, L. F.; Ochoa, E. M.; Ramírez, S.; Martignon, S. | Conference Paper |